dimarts, 23 de setembre del 2008

Missió 2 Grup 1

L'Astri és una científica que ha quedat atrapada al planeta TIQUES. Ha llençat des de l’espai un disquet que hem trobat les dinamitzadores, i un amic nostre, que és un friki de la informàtica, ha pogut extreure'n el material, l'hem portat al taller per veure'l i gràcies a això heu pogut arribar aquí!!!!!!

"Hola a tots i totes!
El meu nom és Astri, sóc una astronauta destinada a trobar energies renovables al planeta TIQUES.

He trigat 1 mes a arribar aquí, i just porto uns dies coneixent als habitants d'aquest planeta. Però en realitat, al tractar-se d'un viatge interestel·lar calculo que a la Terra deuen haver passat ja 21 anys. I quan arribi aquest missatge hauran passat 21 anys més.

És per això que estic preocupada, estic segura que les coses a la terra han canviat molt en aquest temps i els habitants del planeta TIQUES, volen que els hi faciliti tota la informació possible sobre el nostre planeta per poder saber si podem enviar l'energia alternativa a la Terra o no.

Després de molt temps pensant, vaig decidir crear aquest bloc i llençar el disquet, que és l'únic que tenia, amb l'adreça del bloc per veure si algú el rebia i ens podíem comunicar.


PER TANT SI ESTEU LLEGINT AQUEST MISSATGE VOL DIR QUE M'HEU TROBAT!!!!


Si és així em podeu contestar, d'aquesta forma sabré si algú ha trobat el disquet, i si em podria ajudar a tornar a la Terra.


 

PD: Us ensenyo uns dibuixos que he fet del planeta TIQUES.
FEINA A FER: El grup contesta a l'Astri al seu bloc i apren a fer entrades, a conèixer l’estructura i funcionament del bloc.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Astri!
Som l’Anna, Esther i Lídia!
Nosaltres t’ajudarem en tot el que necessitis.

Jon y Crisantos ha dit...

Hola me llamo Jon y Crisantos, deseamos que lo pases lo mejor posible ya que parece un problema tal como yo lo veo. Desearía que el problema que tienes que tampoco sabemos porque lo resolviéramos pacíficamente entre todos.

FAUSTI DIU ha dit...

HOLA JO SOM TRES AMICS JO HEM DIC FÀUSTIC I LES MEVES AMIGES ES DIUEN MARIAM I SARANJIT

NOSALTRES VOLEM AJUDAR-TE PERÒ COM ET PODEM AJUDAR


ESCOLA MATILDE ORDUÑA CURS:4t

Encarna,genessis,jasmin. ha dit...

Hola Astri HEM trobat el disquet que ens Has llençat.
Quan tinguis que llençar alguna cosa utilitza millor el bloC.

Aquesta carta està feta per:Jasmin,Encarna I Gènesis.
MOLTES GRACIES.

Reymi y Casto ha dit...

L’Astri: em rebut el teu missatge i nosaltres et volem ajudar-te .
A qui a la terra també tenim energia renovable, però no savem

Manuel i Claudia ha dit...

Hola Astri
Hemos recibido tu disquete, en el que nos pides ayuda, para poder volver a la Tierra.
Nos preguntas si tenemos energías renovables, pues si.
Sí que tenemos energías renovables, como la Solar, o la Eólica.
Lo que no sabemos es como te las podríamos mandar.

Loli, Waleska i Josep Mª ha dit...

Hola som els que em trobat el disquet.
Ens pots portar més informació per nosaltres podem ajudar-te.

Pots entra al bloc per comunicar-nos més detalls i d’aquesta manera poder-te ajudar millor.
Esperem que ens contestis el més aviat possible.

Loli, waleska, Josep Mª