dimarts, 23 de setembre del 2008

Missió 9 i 10 grup 2


Missió 9 i 10

Hola a tots!

He vist els vídeos amb les vostres fotografies i m’han agradat moltíssim! M’ha fet molta il·lusió rebre fotografies de la Terra. També vaig ensenyar les fotos als habitants de Tiques i han quedat impressionats.
Us haig de donar UNA GRAN NOTÍCIA: Els habitants de Tiques m’han dit que molt aviat podré tornar a la Terra. Només necessitaré ensenyar-los una fotografia de tots els nens, nenes, avis i àvies que m’heu estat ajudant i ja tindré l’energia necessària per omplir les bateries!

Això vol dir que ben aviat us heu de reunir per poder-vos fer una foto tots junts. És important que no falti ningú, ni de la vostra escola ni de l’altra escola que m’està ajudant!
A més, quan us trobeu podeu compartir tota la feina que heu fet per ajudar-me, vosaltres podríeu explicar la diapositiva de Qui som, ho recordeu? crec que hem van explicar que vareu fer un joc amb preguntes i desprès ho vareu passar al power point...


He pensat que inclús els nens i nenes podeu convidar als vostres pares i així coneixeran la meva història i tot el que heu fet.

FEINA A FER: Prepareu-vos per compartir la vostra experiència amb els altres nens, nenes, avis i àvies. Penseu entre tots quines coses explicareu i trieu un grup que us representi.