dimarts, 23 de setembre del 2008

Missió 3 i 4 grup 1

Missió 3-4

HOLA!!!
M’he posat molt contenta perquè he rebut notícies terrícoles. Si no m'equivoco sou: 6 grups o 7??? Lidia, Esther i Anna són professores? i els 6 grups sou? 
- Jon i Crisantos
- Fausti Mariam i Saranjit
- Encarna, Genesis i Jasmin
- Reymi i Casto
- Manuel i Claudia
- Loli, Waleska i Josep Maria.


Us aniré contestant al que m'heu preguntat: 

Faustí: m'has preguntat que com hem podeu ajudar? Hem podeu ajudar si aneu fent les missions que us vaig enviant mitjançant el blog, i cada missió superada vol dir que tinc un pas més cap a la Terra. Gràcies!!


Manuel i Claudia: pregunteu que com s'ha d'enviar l'energia, l'energia me la donen els habitants de Tiques cada vegada que tenen més informació sobre la Terra. Vosaltres m'heu de donar aquesta informació.



Us explico la següent missió: Els habitants de Tiques m’han demanat que necessiten disposar de la màxima informació possible sobre el nostre planeta Terra, per estudiar així si l’energia renovable és transportable.

M’han dit una sèrie de coses:
Volen que us identifiqueu com a grup mitjançant una mascota, després volen saber qui sou, d'on sou, què mengeu i una mica la vostra història de vida. També m’han dit que potser us posen alguna missió per veure si realment sou terrícoles o no.

Jo he pensat que com que això no es fa ni en un dia ni en dos, podeu crear un POWERPOINT, en el qual anar introduint tota la informació, perquè així quedarà enregistrada.

En el document de PowerPoint poden haver-hi 5 diapositives amb el següents títols:
-La nostra mascota
-Qui som?
-D'on som?
-Què mengem?
-Històries de vida terrícola.
Com que els habitants del planeta Tiques volen tenir molta informació vostra, també podeu fer la mascota fotografiant tot allò que us envolta! A continuació us passo un exemple amb fotografies del món Tiques amb les que he composat una mascota:
Moltes gràcies per ajudar-me


EXEMPLE:


 
En resum : Primer haureu de crear el vostre PowerPoint i després començareu  a crear una mascota per cada grup.
Feu fotografies de vosaltres mateixos i de tot allò que ens envolta per després composar la mascota. Una vegada tingueu la mascota la enganxeu a la primera diapositiva  i guardeu la imatge a la carpeta argo  T posant els vostres noms i així jo també la podré veure!! gràcies