dimarts, 23 de setembre del 2008

Missió 5 grup 2

Missió 5
Moltes gràcies, ja he vist les vostres mascotes són molt boniques i crec que als habitants de tiques els han agradat

Poc a poc anem avançant i els habitants del planeta Tiques estan molt contents! Ara podríem treballar, la segona cosa que m’han demanat: volen saber qui sou vosaltres.

Així que en la diapositiva que heu fet de “Qui som”, podeu deixar un petit escrit explicant amb més precisió qui sou.


Per cert! També he pensat que us deixaré el meu correu electrònic i així ens podrem comunicar també per e-mail. Vosaltres també teniu e-mail??
El meu correu electrònic és: cientificastri@gmail.com


FEINA A FER: Els primers 10 minuts parlarem entre nosaltres sobre qui som, i després realitzarem un document WORD on haurem d’explicar qui és cadascú de grup. Farem servir el teclat per torns i col·laborarem entre tots i totes.
Posteriorment realitzarem el nostre correu electrònic.

3 comentaris:

kevin ha dit...

astri aquesta xep es teva perque si no tens tens combustible o padeixaes urgenment a Zapatero

Mari ,Alex ,Sara ha dit...

Hola nosaltres som el grup de la Mari Carmen i ya em fet la de qui som i volem saber alguna cosa de a tu. Esperem que tornis haviat.

Astri ha dit...

Hola nois i noies moltes gràcier per tot!!! mireu m'han donat combustible!!! gràcies de tot cor